Cinta adalah anugerah setiap insan...Bila cinta hadir dalam hati,peliharalah cinta itu untuk selama-lamanya.. ~ZULSHELA~

Wednesday, February 29, 2012

29 FEBRUARI 2012

29 FEBRUARI ...

Tarikh yang hanya dapat dijumpa 4 tahun sekali.. Sebab itu, saya nak abadikan tarikh ini dalam blog saya.. Kalau umur panjang, dengan Izin-Nya dapat saya menulis lagi di blog dengan mengabadikan tarikh ini..


Gambar di bawah ini tiada kaitan dengan tarikh 29 FEBRUARI ...


21 JANUARI 2012
Majlis Pertunangan Sepupu suami  



23 JANUARI 2012 
Jeram Toi... singgah parking keta aje.. 

Hutan Lipur Lenggeng..best kah??


Memang best!! sebab keta kami jadi 'port lepak' .. APa MOtif Depa??




senyuman yg menawann...



5 FEBRUARI 2012
Kami dua beradik .. kakak & saya




Dengan izin-Nya..bertemu jodoh..Kak lin & abg fadil

Pengantin Baru ..??
( pengantin lama pinjam pelamin pengantin baru)


budak comel yg sweet & pandai 'bergambo'...
 ( nisa ~ anak sepupu saya )




owner of this blog.. S.H.E.L.A




Sekian.. cerita bergambar saya untuk kali ini...



4 comments:

  1. Akak first komen
    yeah..
    monyet tuh bukan wat senyum menawan
    itu senyum tertawan..
    heheh
    btw, jeram toi laa laluan akak tiap2 bulan ke jelebu...adehhh...(dulu laa...)

    ReplyDelete
  2. tq akk sudi baca blog adik yg dh bersawang...hahaha...
    itu la kan.. monyet tuh siap tersengih nmpk gigi..itu yg x boleh blah tuh,lawak...
    dok pikir gak, apsal la dlm byk2 keta kat situ (padahal ada 3@4 bijik keta aje), keta adik jadi tempat lepak mereka... siap makan buah duku lagik...

    ReplyDelete
  3. shila.. umah nenek den tu kek lenggeng.. kalau dari hutan lipur lenggeng tu.. halakan ke pekan lenggeng..umah nenek aku otw la tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam kenal dari MRSnon..

    singgah jap kat ur blog ni...!

    nanti kalo ada masa free mai ler singgah umah kiter..

    http://mrsnon.blogspot.com/

    ReplyDelete