Cinta adalah anugerah setiap insan...Bila cinta hadir dalam hati,peliharalah cinta itu untuk selama-lamanya.. ~ZULSHELA~

Tuesday, December 3, 2013

Setahun hanya sekali

Bersawang lagi rupanya blog ni...setahun sekali je saya hupdate rupanya......
Nampak sangat byk kerja (konon la byk...hahaha).. padahal dh terlupa yg saya ada blog...konpem kakak saya akan gelak sakan baca post saya ni sbb dia tahu adik dia pemalas nk hapdate blog...hapdate fb,instagram rajin la...kan??

Nnti saya hapdate blog dgn satu citer travelog saya dan kawan2..tunggu ye..

Salam kasih sayang daripada saya..

2 comments:

  1. tau tak pe
    hish
    kikiki
    *nih pehal angin nak updet entry pendek???*

    ReplyDelete
  2. Sangat berharap, semoga web ini menjadi web yang terdepan dalam menyajikan informasi yang mencerahkan

    ReplyDelete